Web Analytics

Markem-Imaje, Kimyasallar ve Endüstriyel Ürünler kategorisinde Avrupa Mükemmellik Ödülü'nü kazandı.

Markem-Imaje, Kimyasallar ve Endüstriyel Ürünler kategorisinde Avrupa Mükemmellik Ödülü'nü kazandı.

 

Markem-Imaje her büyüklükteki şirket için mürekkep seçiminin güvenlik, sürdürülebilirlik, uyumluluk ve marka itibarı üzerindeki etkisini yeniden düşünmeye ikna eden kampanyası, "Kimyasallar ve Endüstriyel Ürünler" kategorisinde Avrupa Mükemmellik Ödülü'nü kazandı.

Ürünleri kodlamak için kullanılan mürekkepler özellikle de ucuz olan seçenekler fabrika çalışanları, son kullanıcı olan tüketiciler ve çevre için gerçekten de tehlikeli olabilir. 

Markem-Imaje, kodlama ve markalama ekipmanlarında düşük maliyetli, "korsan" olarak adlandırılan üçüncü parti muadil mürekkeplerin kullanılmasını durdurmak ve firmaların orijinal mürekkep kullanmanın faydalarını anlamalarını sağlamak için "Yeni nesli markalama" kampanyasını geliştirdi. Geçmişte kabul edilebilir ve güvenli kabul edilen şeyin artık düşünülemez olduğunu gösterdi ve üreticileri davranışlarını değiştirmeye teşvik etti. 

Kampanya, muadil mürekkeplere kaybedilen satışları durdurmak amacıyla Markem-Imaje’in mürekkep güvenliği ve sürdürülebilirlik bilgilerine ilişkin farkındalığı artırmayı amaçladı. Büyük, küresel müşteriler kampanyaya dahil edilirken, birincil hedef mürekkep seçiminin güvenlik, sürdürülebilirlik, uyumluluk ve marka itibarı üzerindeki etkilerini dikkate alma olasılığı daha düşük olan küçük ve orta ölçekli şirketlerdi.

Kampanya, dahili hedeflerden ve bazı harici karşılaştırmalardan daha iyi performans gösterdi. MI, kampanyaya dahil olan her büyüklükteki firma arasında muadil mürekkep kayıplarını önledi. Hatta bir dizi büyük ölçekli ekipman sözleşmesini de kazandı. Örneğin, bir Avrupalı üretici, mevcut kodlayıcılarının 34'ünü Markem-Imaje'nin ekipmanıyla değiştirdi.

Kampanyaya dikkat çekmek için kullanılan yıkıcı ancak ilişkilendirilebilir durumlar

Sürekli mürekkep püskürtmeli inkjet kodlama(CIJ), yerleşik alışkanlıklara sahip olgun bir pazar haline geldi. Muadil mürekkeplerin, karı artırmanın çekici bir yolu olduğu şüphesiz gibi gözükse de kampanyanın, muadil mürekkepleri kullanmayı normal ve mantıklı gören karar vericilerin dikkatini çekmesi ve ardından onları değişmeye teşvik etmesi gerekiyordu.

Kampanya, daha önce kabul edilebilir dört davranışı - sigara içmek, emniyet kemeri takmamak, çöpleri yere atmak ve bahçelere böcek ilacı püskürtmek - vurgulayarak, güvenlik ve sürdürülebilirlik açısından giderek daha fazlasını bekleyen ve değişen bu pazarın ihtiyaçlarını karşılamak için üreticileri temel uyumluluğun ötesine geçmeye ikna etmeye çalıştı.

Dört adet kabul edilemez davranışı tasvir eden ilişkilendirilebilir, tutarlı görüntüler, dört mini animasyon ve kısa bir teknik rapor dahil olmak üzere bir dizi varlıkta kullanıldı. İçerik sosyal medya, e-postalar ve yeniden hedefleme reklamları gibi çeşitli kanallar aracılığıyla dağıtıldı.

Animasyonları görüntülemek için:

Diğer kısa listeye alınan adaylar ve diğer kategorilerde kazananları görmek için: https://www.excellence-awards.com/winnerlist/best-of-2020/

Aralık 16 2020
© 2018 Projet A.Ş. All Rights Reserved | KVKK Bilgilendirmesi Başvuru Formu | Aydınlatma Metni | Açık Rıza Metni

Teklif Al

Teklif formunu doldurarak bizden teklif talep edebilirsiniz.